28 Temmuz 2011 Perşembe

YORGUNUMMMM

Bu tarih itibariyle tatil biteli 5 gün olmasına rağmen sanki bütün bir yıl çalışmışımda daha tatile gitmemişim ve talile gideceğim günü bekliyorum şeklinde bir ruh hali ile çalışmaya devam ediyorum. Keşke diyorum hep tatil olsa çalışmasak;mesala sadece yan gelip yatsak. valla hiç adepte olamadım bu tatil sonrası cehennem haftasına. İnsanoğlu işte böyle nankör oluyor tatile gitse bi türlü gitmese bi türlü. Hep bi dert bi yakınma. Ama benimki yakınmak değil ya havalardanmıdır nedir yoksa depresyondayımda benim mi haberim yok pek çözemedim ama kolunu kaldır deseler halim yok. Tabii biri gelip hadi denize dese bak önden kim atlıyor suya :) oda ayrı tabiii. Bu hafta öyle adaptasyonla geçti ki gördüğünüz üzere o da başarılı sonuç vermiş değil. Bambamda yoktu bu hafta iş başladı ya artık kocitomuzun yüzünü zor görürüz.Yne aynı replikler' napayım hayatım çok yorgunum' iyi o zaman bende yorgunum zaten. İşte pozitif olmak lazım ama... Şimdi şöyle düşünelim tatilimi yapmışım dinlenmişim bugünde günlerden cuma.Eeeee daha ne olsun ama dimi zaten 3 günlük dünya bugün varız yarın yokuz. Hasta falanda değilim.Gerisi boş o zaman oh be süperim bi derdim kederimde yok.. Şimdi işten çıkışta bi kaç alışverişte yapsam değmeyin keyfime.. Bu arada ammada değişken bi ruh halim var ama dimi.. Dr. Özgürcümmmm lütfen yazdıklarımı okumayı kesermisiniz arkamdan bide dalga geçmesek diyorum :))) Neyse ben ruh hamden bahsediyodum bak dağıldım gene... Burada nokta diyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder