21 Mayıs 2012 Pazartesi

AŞK çok güzelmiş..

20 Mayıs bizim evlilik yıldönümümüzdü. Dün itibariyle 6 yılı devirdik. Zaman arkasından bakıldığında  nasıl geçtiğini bir türlü çözemediğimiz tuhaf bir kavram. Bundan dolayımıdır yoksa sevgilimle olan aşkımızın güzellğindemidir bilmiyorum koskoca 6 yılı bitirdik beraber. Tabii bu arada 50 yıldır evli olanlar bu yazımı okuyorlarsa koskoca 6 yıl yazmamı gülümseyerek karşılıyor olabilirler gerçi 50 yıl diyorum ki bu ilişkilerinde nesli tükenmek üzere. Artık 6 yıl koskoca diyebileceğimiz kadar uzunmuş gibi geliyor günümüzdeki tükenen evliliklerin çoğunluğuna bakacak olursak. Çevremizdeki arkadaşlarımız sırayla boşanırken tüm herşeye inat aşkımızın gölgesinde yola devam eden çiftlerdeniz bizde. Zor mu? Tabii zor kolay olan ne var ki? Emek vermeden neyin sefasını çekebiliyoruz tabii ki hiçbirşeyin.Emek ve sabır çok önemli ki ben oldukça sabırsız biriyimdir beni yakından tanıyanlar çok iyi bilir.İşte o zaman sabırlı bir eş lazım devreye girecek olan. Benim eşimde sabılı olanlardan en azından bana katlanacak kadar:) Eşimle uzun bir birlikteliğin ardından evlenmiş olduğum için sanıım evliliğimizin 6. yılı demek az kalıyor. Aşk bu kadar da uzun sürmez diyenlere inat burdayız ve Aşığız.. Dünün önemi nedeniylemi zaten hep öyle olduğundan mı bilmem sevgilim daha da bi tatlıydı:) Kahvaltı hazırlamalar, hediyeler, iltifatlar. vs işte bin türlü sevimlilik ya süperdi acaba her gün evlilik yıldönümümüz olamaz mı? Güzel bir akşam yemeğide üzerine super oldu. Şiddetle tavsiye edebilirim.Adı GO MONGO.. Bizim gibi et severler için lezzetli bi yer..Değişik bir yemek kültürü denemek isteyenlere önerilir. Moğolistan yemekleri..Valla ben beğendim yanınada güzel bi kırmzı şarap seçip sevgilinizide karşınıza aldınız m değmeyin keyfinize... Burdan tekrar kocacığıma teşekkür etmek istiyorum. Bana sunduğu tüm güzellikler içiç, hala içimde uçuşan kelebeklerin nedeni olduğu için.. Evet Aşk çok Güzel Birşeymiş sevgilim yaşattığın için teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder